Wymiana / zwrot

Jeśli z jakiegoś powodu zdecydujesz się wymienić lub zwrócić towar, postępuj według poniższej instrukcji:

 

1. PRZYGOTUJ PACZKĘ

Zapoznaj się z regulaminem wymian i zwrotów dostępnym tutaj.

Wydrukuj formularz zwrotu / wymiany tutaj, a następnie go wypełnij.

Upewnij się, że wysyłany towar jest nieuszkodzony, czysty, posiada wszystkie metki i woreczek.

Zapakuj towar wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu do pudełka i dobrze je zaklej.

 

2. WYŚLIJ PACZKĘ

Paczkę wyślij na adres:

4fashion Katarzyna Kołaczyk

ul. Stawowa 2

42-274 Konopiska

 

3. OCZEKUJ NA WIADOMOŚĆ

W ciągu 5 dni dostaniesz od nas wiadomość e-mail z wynikiem rozpatrzenia zwrotu lub informację dotyczącą wymiany.

Reklamacja

Jeśli produkt zakupiony w naszym sklepie nie spełnia Twoich oczekiwań i chciałbyś złożyć reklamację, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

 

1. PRZYGOTUJ PACZKĘ

Zapoznaj się z regulaminem reklamacji dostępnym tutaj.

Wydrukuj formularz reklamacji tutaj, a następnie go wypełnij.

Zapakuj towar wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu do pudełka i dobrze je zaklej.

 

2. WYŚLIJ PACZKĘ

Paczkę wyślij na adres:

4fashion Katarzyna Kołaczyk

ul. Stawowa 2

42-274 Konopiska

3. OCZEKUJ NA WIADOMOŚĆ

W ciągu 14 dni dostaniesz od nas wiadomość e-mail z wynikiem rozpatrzenia reklamacji.